STUDENTVECKA!!!

var ett tag sen jag skrev nu, men tiden bara springer iväg och jag hinner knappt med allt jag ska. I måndags började iallafall studentveckan och den började med att vi åkte till stöbohög alla studenter och firade, måste säga att det var det roligaste på länge. Nog för att det var lite svårt att komma upp efter ett tag, haha. Jag och simona gick upp ungefär 2 meter och ramla ner 4 ;) jag känner verkligen att de här kommer bli den bästa tiden i mitt liv, jag vill aldrig att den här känslan ska ta slut!

Schema (studentvecka)

Måndag 26/5

- betygen sätts, sup o svälj på stöbohög
Tisdag 27/5
- Maskerad, fyllekäk (vit dag)
Onsdag 28/5
- Klassfest
Torsdag 29/5
- sista skutt, tema sagovärlden
Fredag 30/5
- bygga båten till åracet (köpingsfesten)
Lördag 31/5
- åracet i köpings ån, köpingsyran på kvällen
Söndag 1/6
- övernattning i rondellen
Måndag 2/6
- bad, brännboll o volleyboll på krillan ( sista studentfesten på kvällen)
Tisdag 3/6
- tältning på malmön alla studenter
Onsdag 4/6
- våt dag (vattenkrig) löva vagnen
Torsdag 5/6
- STUDENTEN!!!!!!

Som ni ser så har vi en hel del att göra, men så jäkla skoj blir det!
Nu ska jag käka frukost, möta linda elin och simona för båtbygge.
Ciao



gråt dina tårar de kommer ändå torka
såren läker bit för bit, ett tag o orka
gå vidare, kärleken gör ont
utan varandra känns de tomt
(en liten bit saknas fortfarande)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0