Måndag

måndagar är alltid lika roliga, fem skoldagar framför sig är väll alltid trevligt, not! Idag hade jag bestämt att jag skulle plugga hela dagen, blev verkligen inte så. Kom hem vid fyra och följde med mamma till farmor och var där ett bra tag. Sen när jag äntligen bestämde mig för att plugga, ringde telefonen så satt där ett bra tag, sen har de blivit plugg i max 30 min, härligt IG imorgon, yees!!

Morgondagen ser ut på följade sett, skolan, hem för att plugga IE, sedan brännboll med linda och min systers klass och till sist det jag har längtat till mest INNEBANDYTRÄNING! efter de mååste jag fort hem och plugga, men kan inte umgå att träffa sötisen ett tag också!



image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0