hejdå!

den här helgen har jag verkligen kunnat sov ut, känns så skönt. Har inte kunnat sova på nästan en månad, men nu sover jag till och med till kl 12, vad har hänt? Känner mig nog trygg nu :)
Idag skulle jag plugga hela dagen men mina böcker ligger i pettis väska så blev inte så, syyyynd :)
Blir nog att kika fotboll lite senare idag istället så blire nog lite plugg ikväll, vill ju inte göra Börge besviken.

Nu blir det innebandy 3 ggr i veckan hela sommaren, kan de bli bättre? :)

floorball, we play it because we love it


image2

en månad har nu gått , okej den var extremt jobbig det var den,
men den har också fått mig att förstå att du inte är värd mig
och du är heller inte värd mina tankar!

Kommentarer
Postat av: mickis

haha, nej man vill ju inte göra honom besviken allt för många gånger ;)

2008-05-11 @ 23:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0