härlig skoldag?

Ah ni, roligaste skoldagen idag, not. Kommer till skolan vid tio hade hälsopedagogik då, sedan blev det mat. Efter det är det natur och vi skulle jobba med några stationer, tror inte jag gjorde en enda, eller jo hann med en fråga ;) Sedan var det filosofi och vi "råka" komma 10 min försent, så kommer in i klassrummet och sätter oss, jag fattar inte ens att vi är försenade, efter 10 min frågar säger våran lärare:
Läraren: - ni tjejer som kom försent (jag linda petra elin simona) varför går ni bara in och sätter er när vi har suttit och väntat på er i 10 min, ni kan iallafall säga ursäkta för att ni kommer försent?
Jag: - jaha, jag trodde vi börja nu
Petra: - men jag sa ju det
Lärare: - jo jag hörde att någon sa det och okej, men ni andra, har ni fått en dålig uppfostran??
Elin: - ehm jo det verkar ju så

Men sedan händer något ännu värre, petra och ida springer ut för att prata med någon och just då trodde jag våran lärare inte var i klassrummet så då ropar jag snoooorhögt
- TJEJER, HAR NI FÅTT EN DÅLIG UUUPP???
sedan vänder jag mig om och ser att våran lärare står precis bakom mig, hahahahah. omg jag visste itne vad jag skulle göra och Elin satt och asgarva, bra skit eller vad säger ni?
Våran lärare kolla inte på mig de sista 40 min, haha härligt IG Linn ;)

Efter filosofin hade vi prov i internationell ekonomi, eftersom inte en enda i våran klass hade pluggat så gjorde vi en pakt att den som gick G skulle bada i ån med kläderna på och vi skulle gå efter 10 min. Det var jag linda ida petra simona elin och malin R som var med på det. Kan ju säga att jag inte kommer få bada i ån iallafall, känns bra ;) haha.. Och börge blev ju inte direkt glad när vi alla ställer oss upp samtidigt och går efter typ 15 min, ni skulle se hans min, haha ;)


Nej nu ska jag plugga vidare eftersom jag verkligen måste lämna in marknadsföringsprovet imorgon, usch.

STUDENTFEST IMORGON
- fullt ös, medvetslös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0