fredag hela veckan

känns som att man mår som man förtjänar idag.  Vaknade vid halv 11 och kände att jag hade mitt head set i ögat, började tänka efter hur de kom sig, men sedan kolla jag på mobilen och hade några sms och förstod att jag somnat i telefon, ovanligt? ;) haha. Började skolan vid 12 men kände att varken mina ben eller mitt huvud skulle orka så sjukanmälde mig. Jag kan iallafall säga att jag hade en trevlig kväll igår, lite ovanlig med trevlig ;)

Idag får jag se vad som händer, känner mig inte så pepp till någonting. men ska nog iallafall träffa linda lite och sen hoppas jag på mys ikväll med min bästa.



 


men om vi ses igen, den dagen då jag kan visa dig allting, visa dig allt om mig
men det går inte kan inte vara det finns inte nu
om vi ses igen...







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0