en vecka kvar

om exakt en vecka sätts betygen, den 26/5 kl.16.00 ;) Känns som om vi har någonting att fira på kvällen sen? haha. Fick iallafall reda på att jag får vg i hälsopedagogiken och sen trodde jag att jag skulle gå ig i internationella ekonomin men jag fick G. kanske inte så mycket att hurra för men för mig är det de. Hade betygsnack med börge idag och det han sa när jag satte mig när var:
Jag: hejhej (smör)
Börge: jaha, jadu linn du är ett stort frågetecken.
Jag: aha, är det negatvit? hah
Börge: nja det vet jag inte men vad hände på sista provet?
Jag: men asså vi hade ett stort prov innan och allt som jag inte fattar går in genom ena örat och ut genom andra.
Börge: ahaa okeej, jadu jag vet inte hur jag ska sätta ditt betyg
Jag: men jag måste ha G annars kommer jag inte in på högskolan
Börge: ahhh mmh hmmm, ja du har ju gjort allt annat o jaaa, OKEJ DÅ DU FÅÅÅR G
Jag: taaaacccckkkk :D
Jag hade verkligen väntat mig ett ig i den kursen så de känns skit bra, trodde även ja skulle få typ 2 poäng på sista provet men jag fick faktiskt 15, inte för att de heller är så bra men bättre än 2 ;)

Nog om skolan, idag har jag varit på ovanligt bra humör. Träffade nyss cissi och linnea och snart ska jag på innebandyträning, känns bra ;)



JAG VANN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0