en dag kvar

imorgon är det sista riktiga dagen i skolan, känns så sjukt jäkla nära nu. Har bara en enda inlämning kvar i skolan så ska se till att jag får den gjord nu snart så jag bara kan njuta av studentveckan.
Idag börja klasskampen och vi gjorde 5 uppdrag om jag inte minns fel, först hade vi svarta plastpåsar på oss hela skoldagen + cykelhjälm, sedan sjöng vi en sång med våran lärare, mata varandra i matsalen och buga för vaktmästaren. Efter ett tag glömde jag bort att jag fick runt med en plastsäck och en cykelhjälm på huvudet, haha. Imorgon ska vi ha vinterkläder på oss hela dagen, plus att vi ska gå silly walk heeela skoldagen, känns bra :)
Senare på dagen blir det e-tuna för att kolla på cissis bal, sedan hem och sova tidigt eftersom vi har bal på lördag ;)

Nej nu måste jag få sista arbetet gjort så jag kan pusta ut,
träning ikväll också om jag hinner.
Ciao



att känna sig trygg med någon, känna sig behövd och omtyckt,

känna att man alltid har någon att lita på, den känslan är helt underbar
o det är den känslan jag vill känna med dig
jag saknar det/dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0