can't be without you

förstår verkligen inte varför jag inte kan sova längre, igår låg jag vaken till 4 och i natt somna jag vid 1 men vakna hela tiden. Det måste vara för att jag är orolig för något, men vad? sen har jag också börjat drömma sjukt konstiga drömmar och det värsta är att en och samma person medverkar i samtliga, sjukt skumt. de är precis som om de vill säga något. jag hoppas verkligen de går över snart för de jag behöver mest just nu är SÖMN!!!

dagen blir lugn idag, ska till skolan vid 12 och skriva naturprov,
sedan ska jag hem och plugga och tillsist blir det innebandyträning.



Visste inte att du kan vara så söt i orden:
- jag vet att jag egentligen måste sova nu
men jag kan inte slappna av, jag vill bara
finnas till för dig när du behöver mig,
tveka aldrig, ring bara, jag finns alltid här!
tackdu


Kommentarer
Postat av: ?

lilla gos, du är mitt hjärta o utan hjärta kan man inte leva :)

2008-05-20 @ 21:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0