Balen

jadu, vart ska jag börja?
igår börja iallafall dagen med att cissi kom hem till mig och fixa mitt hår, smink, naglar och allt. Sedan kom petra också hit och fixa sig. Efter det bar det av till bivurparken, så sjukt mycket folk det var där. Det tråkiga var bara att det börja regna efter ett tag, så hela mitt smink blev cp men jag orkade inte bry mig, det var ju bal :) Efter vi hade stått i bivurparken där alla tog kort åkte jag elin och linda iväg i fetaste bilen, haha. När vi kom till västerås var det först mat, sedan fortsatte kvällen med dans och alkohol ;) Orkar inte förklara så mycket i detalj, men detta är en dag jag sent kommer glömma! (bilder kommer senare)

Idag börjar studentveckan och vi alla studenter ska till malmön ikväll för att ha lite skoj,
känner mig ganska färdig från igår men man tar ju bara studenten en gång så var gör man inte ;)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0